سلام بر مولایم..
پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان

کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت دهه فجر 94 دهه فجر مبارک کوهپیمایی خانوادگی بمناسبت هفته بسیج هفته بسیج گرامی باد. آيا ميدانستيد 44 رويداد فاجعه خونين در سرزمين منا تصاوير نادر و قديمي از حال و هواي مراسم حج مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام


سلام بر مولایم..

 

 

سلام بر مولايم...

مولايم اميد وارم احوالت در غيبت خوب باشد....

احوال من در زمين بدون تو خوب نيست...

تو خود بهتر ازمن احوال مرا مي داني..

گفتن احوالم بيشتر تو را ناراحت مي كند تا خوشحال.....

ولي مولايم مرا كه مي شناسي..

به من مي گويند خادم المهدي ..

ولي من اين را باور ندارم..

من همانم كه هستم..

خادم المهدي نشده ام.. ولي مرا به اين نام مي خوانند...

مي خواهم باشم ولي نمي توانم....

اشتباه نوشتم نتواستن نداريم...نمي خواهم..

اگر مي خواستم مي رسيديم...

ولي آقايم... مي خواهم و مي توانم به تو برسم..

پس از اين به بعد تلاش مي كنم كه به تو برسم..

و خادم المهدي شوم

اگر تو مرا قابل بداني و مرا پذيرا باشي....

پس توبه مي كنم به درگاه ايزد منان و توانا

توبه مي كنم در محضر خداي مهدي...

كه مرا ببخشد و توبه مرا قبول كن....

 كه آن توبه اي پايدار و استوار به نام مهدي باشد...

دنیارنگ سیاهی گرفته مولا جان ، جواب قلب خسته ام را چه بدهم؟

به چه زبانی باید درد دلم را با تو بگوییم؟

می دانم که می آیی و من به امید آمدنت با سکوت ،

دست به آسمان خدا بلند میکنم و میگویم :

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: دل نوشته , امام زمان(عج), ,

نویسنده : فریدون تاریخ : 10 / 10 / 1393



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پایگاه مقاومت امام هادی(ع)روستای دم افشان مي باشد.